Egyszerűsített foglalkoztatás gyakorlati alkalmazása
A-tól Z-ig
(2010. augusztus 1-től)
+
100%-os pénzvisszafizetési GARANCIA

Az állam dolga a törvényhozás és annak betartatása!
A Te dolgod a törvény makulátlan alkalmazása.
Apropó, TÉGED ki készít fel, hogy ne szórd szét a pénzedet a bírságokra és a felesleges adminisztrációra?

"Miért van az, hogy a csókosok valahogy mindig megússzák?"
Tudom, mert mindig  jó helyen vannak jó időben! De amit külső, avatatlan szem nem lát:

Mindig a helyes információ birtokában vannak, ismerik a trükköket, a kiskapukat, nem a saját hibájukból tanulnak, nem esnek bele végzetes buktatókba...

 

De milyen kiskapukat vagy éppen buktatókat rejt az legújabb egyszerűsített foglalkoztatásról szóló törvény (2010. augusztus 1-től)?


Már tudod azt, hogy:

  • Ki létesíthet egyszerűsített módon munkaviszonyt?
  • Milyen minőségben foglalkoztathat egyszerűsített munkaviszonyost?
  • Mi számít alkalmi munkának; mezőgazdasági idénymunkának; turisztikai idénymunkának?
  • Hány főt foglalkoztathat és milyen elosztásban alkalmi munka, mezőgazdasági- vagy idegenforgalmi idénymunka keretében?
  • Hány napot lehet foglalkoztatni alkalmi, mezőgazdasági vagy idegenforgalmi idénymunkást egy évben?
  • Hogyan, mikor és milyen nyomtatványon kell bejelenteni az egyszerűsített foglalkoztatottat?
  • Mikor és hogyan módosítható a bejelentés?
  • Mikor és hogyan kell  az egyszerűsített munkaszerződést (blanketta szerződést) kitölteni a foglalkoztatottal?
  • Kell-e jelenléti ívet vezetni az egyszerűsített foglalkoztatás kapcsán?
  • Hogy kell kiszámolni az egyszerűsített foglalkoztatottak (alkalmi munkások) bérét?
  • Mennyi pénzt kell minimálisan fizetni az egyszerűsített foglalkoztatottnak óránként?
  • Mennyi a maximálisan kifizethető összeg az egyszerűsített foglalkoztatottnak óránként, naponta?
  • Mennyi közterhet kell fizetni egyszerűsített foglalkoztatás alapján?
  • Kell – e bérszámfejteni az egyszerűsített foglalkoztatás kapcsán?
  • Mit kell tennie akkor, ha az idő illetve a létszám korlátokat túllépte?
  • Hogyan, mikor és milyen nyomtatványon kell bevallani az egyszerűsített foglalkoztatást?
  • Melyik paragrafusokat kell alkalmazni a Munka törvénykönyvéből és melyeket nem?
  • Biztosított-e, illetve milyen ellátás jár az egyszerűsített foglalkoztatottnak?
  • Milyen tipikus esetekben tilos az egyszerűsített foglalkoztatást alkalmazni?
  • Hogyan kell külföldi munkavállalót alkalmazni?
  • Hogyan alakul a munkavállaló bevallási kötelezettsége?
  • Kell-e orvosi egészségügyi alkalmassági vizsgálatra küldeni a foglalkoztatottat?
  • Elveszíti-e a fiatal munkavállaló a START kártyát, ha egyszerűsített módon foglalkoztatták?
  • Beleszámítanak-e a 90 vagy 120 napba az alkalmi munkavállalói könyvvel történt és 2010 április 1 – július 31. közötti egyszerűsített foglalkoztatási napok?


Ezek MOST érdekelnek, akármennyibe is kerül >>>



 

Az "Egyszerűsített foglalkoztatás gyakorlati alkalmazása A-tól Z-ig" tréning nélkül, napokig kutathatod a netet, hívhatod a jogászodat, de soha nem lehetsz biztos abban, hogy a megoldások, amelyeket kaptál tényleg működnek és bírságmentesek!


Ha alkalmi munkavállalókat foglalkoztatsz, akkor nem túlzok, ha azt állítom, hogy apró részleteken múlhat a vállalatod sorsa, profitabilitása.

Neked valószínűleg olyan információra van szükséged, mely azonnal alkalmazható, kockázatmentes és garantáltan működik.

Kitől kaphatod meg ezt az információt ezen a tréningen?

Erzse Tibortól – aki munkaügyi szakértő, tanácsadó

  • Több mint 7000 vállalat találkozik hetente a tanácsaival;
  • Már több mint 200 vállalat döntött úgy, hogy biztosabb a piaci helyzete, ha Tiborral szorosan együttműködik;
  • legalább egy fél tucat szakmai szövetség tekinti Tibort a munkaügyi tanácsadójának, mint pl. a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége, Kereskedők Vállalkozók Budapesti Szakszervezete, Magyarországi Rendezvényszervezők Szövetsége, Magyar Könyvelők Országos Egyesülete ...


Varsányi Évától - aki társadalombiztosítási szakértő, tanácsadó

  • kéthetente megjelenő neves szakmai lap előfizetői találkoznak a tanácsaival
  • több mint 60 cég számíthat segítő közreműködésére járulékügyekben
  • vezetőként eltöltött 10 éves adóhivatali szakmai gyakorlat áll a háta mögött


Hiteles emberek, megrendelem a tréninget MOST >>>
 

A tréning ára:


I. Kiemelt Partnereknek 9.900,- Ft + Áfa


II. NEM Kiemelt Partnernek 14.800,- Ft + Áfa - ilyen ajánlatot még soha nem adtam!

Ha július 27. és augusztus 15. között rendeled meg a tréninget, akkor

  1. Megkapod a tréning dvd-jét
     
  2. A dvd mellé három hónapra kölcsönkapod (INGYEN természetesen) azt a szakértőt, aki felkészített Téged az egyszerűsített foglalkoztatás minden csínjára-bínjára.
    Ez azért jó Neked, mert a tréning anyag megtekintése után biztosan lesznek nyitott kérdéseid.
    Ezeket a kérdéseket a  Munkaügyi Fórumban vagy telefonon fogja megválaszolni Erzse Tibor, az MF munkaügyi szakértő tanácsadója.

     
  3. Teljesen INGYEN megkapod a Munkaügyi Fórum Kiemelt Partnertagságának, negyedéves előfizetését, mely egy exkluzív információforrás egy belső körnek, "csókosoknak".
    A Kiemelt Partnertagság díja önmagában 9.900,- Ft + Áfa. De most a dvd mellé AJÁNDÉKKÉNT megkapod.
    Egyéb részleteket itt olvashatsz a Kiemelt Partnertagságról >>>

     
  4. 100%-os pénzvisszafizetési GARANCIA
    Ha netán valaki úgy érzi, hogy a kapott információ nem adja meg A-tól Z-ig a választ az egyszerűsített foglalkoztatás kapcsán, akkor mindenfajta bizonygatás nélkül visszaadom a termék teljes árát.


Ez a csomag csupán  14.800,- + Áfa - ilyen ajánlatot még soha nem adtam!
NE FELEDD, ez az ajánlat augusztus 15-ig érvényes.


Ezt mind megkapod, ha megrendeled MOST >>>


Ha augusztus 15. után rendeled meg a tréninget, akkor:

  1. Megkapod a tréning dvd-jét
     
  2. A dvd mellé kapsz egy kérdezési lehetőséget.
    E témával kapcsolatban felmerülő kérdéseidet itt a Munkaügyi Fórumban fogja megválaszolni Erzse Tibor, az MF munkaügyi szakértője.
    A kérdezési lehetőség a Kiemelt Partnertagság nélkül 2 hétig érvényes.

     
  3. 100%-os pénzvisszafizetési GARANCIA
    Ha netán valaki úgy érzi, hogy a kapott információ nem adja meg A-tól Z-ig a választ az egyszerűsített foglalkoztatás kapcsán, akkor mindenfajta bizonygatás nélkül visszaadom a termék teljes árát.


Mi történik ezután?

Miután kitöltötted a lenti megrendelőt, az ügyfélszolgálatos kollégám küldeni fog Neked e-mail-en egy pro-forma számlát, mely alapján átutalod/befizeted a számla ellenértékét.

A pénz beérkezése napján ugyanaz a kollégám küldeni fog egy e-mailt, melyben megkapod a webes hozzáférési adatokat, hogy azonnal meg tudd nézni a felvételt, ill. a segédanyagokat tudd használni.

Ezek után természetesen postázni fogja a dvd-t, a számlát és a bónusz szolgáltatásokkal kapcsolatos információkat.

A 100%-os pénzvisszafizetési garancia a befizetés napjától 1 hónapig érvényes.

A tréninget leghamarabb 2010. augusztus 2-án, hétfőn kezdjük postázni.

Vásárlással, számlázással, webes felület használattal kapcsolatos technikai információkat az ügyfélszolgálatunkon:

Mong Katalintól

a +36 30 912 9750 - es telefonszámon, illetve az info@munkaugyiforum.hu e-mail címen tud kérni.


 


Ha Ön Munkaügyi Fórum regisztrált tagja, akkor ide kattintva automatikusan kitöltõdnek a számlázási adatok.
Teljes név:
Számlázási név:
Adószám:
Számlázási adat:
Irányítószám:
Számlázási adat:
Város, utca, házszám:
Adatok másolása
(amennyiben a levelezési cím megegyezik a számlázási címmel)
Levelezési cím
Irányítószám:
Levelezési cím
Város, utca, házszám:
Telefon:
E-mail:
DVD Nem kiemelt partnernek
DVD Kiemelt partnernek
Megjegyzés:
 


 

Kitől fogsz foglalkoztatással kapcsolatos tanácsot kapni?

Tudom, hogy az öndicséret gyalázat, ezért szándékosan kihagyom a fényezést, de úgy vélem, hogy egy racionális döntés meghozatalához, tudnod kell, hogy kivel fogsz együtt dolgozni.
Néhány adat:

 

ERZSE TIBOR
a Munkaügyi Fórum munkaügyi szakértője

 

  • Már több mint 200 vállalat döntött úgy, hogy Tibor tudása és tapasztalata elengedhetetlen a munkaügy akadálymentes működéséhez;
  • Közel 50 vállalat érzi úgy, hogy biztosabb a piaci helyzete, ha Tibor folyamatosan együttműködik;
  • Közel 6000 vállalkozó, könyvelő és Hr-es döntött úgy, hogy folyamatosan elolvassa Tibor anyagait, hírleveleit;
  • Több közismert média (hrportal.hu, ugyvezeto.hu ...) gondolja úgy, hogy Tibor publikációjával értékesebb és nézettebb lesz a saját oldala;
  • Több szakmai szövetség tekinti Tibort a munkaügyi tanácsadójának, mint:
    - Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége;
    - Kereskedők Vállalkozók Budapesti Szakszervezete;
    - Magyarországi Rendezvényszervezők Szövetsége;
    - Magyar Könyvelők Országos Egyesülete ....

 

KELKÓ TAMÁS
a Munkaügyi Fórum HR-es szakértője

 

  • Több mint 15 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik;
  • Több mint 300 ügyfélnek dolgozott eddig;
  • Több mint 5.000 állásinterjú levezetése áll mögötte (értékesítő és vezető kiválasztás területen);
  • Több mint 3.000 teszt kiértékelését végezte el;
  • Tréningezi és konferenciákon oktatja a HR-eseket, több közismert tréningje alapműnek számít a Hr szakmában...

 

FATA LÁSZLÓ
a Munkaügyi Fórum Cafeteria szakértője

 

  • cégvezetőknek, más cégek tanácsadóinak tanítja szemináriumain a cafeteria szabályzatírást;
  • a "Cafeteria barkácskészlet" című könyv írója;
  • a Cafeteria TREND szakmai magazin írója, szerkesztője;
  • a Cafeteria net országos hálózatának 9 tanácsadóját készítette fel a cafeteria tanácsadói feladatokra (munkájukat folyamatosan támogatja);
  • egyetemeken, főiskolákon, HR rendezvényeken ad elő meghívott vendégelőadóként (PTE, BME);
  • eddig 71.259 dolgozó cafeteria rendszerének kialakításába, fejlesztésébe szólt bele...

 

KLING PÉTER
a Munkaügyi Fórum munkabiztonsági és tűzvédelmi szakértője

 

  • 2006-ban megválasztották a Munkabiztonsági és Foglalkozás-egészségügyi Szövetség (Mufosz) elnökségi tagjának;
  • nála szerezhető be a legtöbb faipari gépkönyv, és a veszélyes gépek zárhatóságának megoldására is felkutatott egy olcsó és egyszerű eszközt...

 

HAJDU ZOLTÁN
a Munkaügyi Fórum értékesítési szakértője

 

  • 15 éves eredményes nemzetközi média értékesítési tapasztalat;
  • 5-12 fős multinacionális csapat vezetési gyakorlat;
  • 2 éves tranzakcióanalízis képzés;
  • 2 éves HRcég vezetési tapasztalat;
  • MTV és Comedy Central csatornák magyar nyelvű elindítása. VIVA TV, Music TV, VH1, Spektrum és Comedy Central csatornák sikeres disztribúciós értékesítése és 15-30 %-os éves növekedésű kereskedelmi bevételek elérése;
  • The Economist-ban a Hungarian Economic Review három évig tartó sikeres ország image építő PR kampány minisztériumokkal és nagyvállalatokkal történő megvalósítása;
  • A Yahoo! Kelet Európai értékesítési stratégiájának kidolgozása, értékesítési szervezetének felépítése és irányítása...
Ugrás a lap tetejére
SZÁLLÍTÁSI - ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK | ADATVÉDELMI NYILATKOZAT | IMPRESSZUM | GARANCIA |
 
Copyright © All right reserved 2010
munkaugyiforum.hu | infoplaza.munkaugyiforum.hu Infopláza Infopláza