ÉRTÉKESÍTÉSI TRÉNING
A képzés célja:
-
Az értékesítői profizmus, új értékesítői tudatosság és cselekvésmód kialakítása.
-
Az ügyfélszám, ügyfél elégedettség és a bevétel növelése
-
Az értékesítők felkészültségének, attitűdjének, értékesítői szokásainak felmérése.
-
A Tréning során Megoldásokat javasolunk:
-
Alap értékesítést meghatározó tényezőkre
-
Haladó értékesítési problémákra
-
Értékesítői profizmus megnyilvánulását gátló akadályokra
-
Témavázlat:
-
Egyszerű KAM vs. Profi értékesítő attitűd tudatosítása és a szükséges változások előidézése a résztvevőkben
-
Nemzetközi és hazai értékesítők módszereinek megismertetése, ezeknek ügyfél értékesítési csatornákra szabott gyakorlása. Értékesítési érzelmek és okok tisztázása, ezek nélkül átlagos eredmények várhatók
-
Klasszikus és új sales technikák elsajátítása
-
Igazi ügyfélkapcsolat ápolási attitűd gyakorlása, a teljes értékesítési vertikumon (KAM-tól a számlázáson át a „sales backoffice”-ig)
-
A belső ügyfél és külső ügyfél szituációk és egyéb új fogalmak megértetése és gyakorlása a résztvevőkkel
-
Hozzáállás-változás előidézése
-
Fegyelmezett napi-heti-havi értékesítési program (egyéni teljesítmény kvóták) betartatása a tréninget követően
-
Az értékesítés egy szakma, nemcsak érzék. Ennek megértetése a résztvevőkkel és a szakmaiság gyakorlása
-
Új attitűd és cselekvési mód kialakítása a tréning résztvevőiben: „Be akarok kerülni a magyar értékesítők felső top 10%-ába”
-
Mérhető ügyfélszám és bevétel növekedés előidézése, amely a tréning résztvevőivel kötött megállapodás betartása mellett, 3-6 hónap múlva kell, hogy megtörténjen
Kiknek ajánljuk:
Olyan cégeknek, ahol a vezetők új értékesítési fogalmak és új értékesítési szemlélet elsajátítását és nagyobb bevételeket várnak el az értékesítő csapatuktól.
Technikák:
-
Egyéni kérdőívek kitöltése tréning előtt és után
-
Klasszikus és új értékesítési technikák gyakorlása
-
Egyéni, kiscsoportos kérdések feldolgozása a trénerrel és a segédtrénerrel
-
Egyéni és csoportos interaktivitást gerjesztő gyakorlati feladatmegoldások
-
Külföldi, a sikeres sales tevékenységre vonatkozó kísérletek, felmérések bemutatása
-
Új tárgyalás-technika (alapoktól profi szintig, telefonon és személyes megbeszéléseken)
-
Tréning során telefonos és tárgyalási scriptek készítése
-
NLP-ből és tranzakció-analízisből adaptált asszertív és nyertes szóhasználat gyakorlása (tárgyalások során kerülendő és javasolt szavak)
-
Szituációs helyzetgyakorlatok, egyéni szerepjátékok (Cold call gyakorlás stb.)
-
Jóváhagyás esetén videó felvételek készítése a résztvevőkről, csoportos–egyéni visszajelzés
-
Új network és kapcsolatépítési módszerek bemutatása
Teljes képzés időtartama:
3x 2 nap vagy 2x1 + 1 utánkövető nap
Oktatási segédanyag:
interaktív munkafüzet
Kérjük, hogy árajánlatkérését az alábbi űrlap segítségével küldje el Nekünk. A megjegyzés mezőbe pedig írja le, hogy hány főt érint a képzés, mekkora a cégük, mivel foglalkozik.
Köszönjük!
Kitől fogsz foglalkoztatással kapcsolatos tanácsot kapni?
Tudom, hogy az öndicséret gyalázat, ezért szándékosan kihagyom a fényezést, de úgy vélem, hogy egy racionális döntés meghozatalához, tudnod kell, hogy kivel fogsz együtt dolgozni.
Néhány adat:
ERZSE TIBOR
a Munkaügyi Fórum munkaügyi szakértője
- Már több mint 200 vállalat döntött úgy, hogy Tibor tudása és tapasztalata elengedhetetlen a munkaügy akadálymentes működéséhez;
- Közel 50 vállalat érzi úgy, hogy biztosabb a piaci helyzete, ha Tibor folyamatosan együttműködik;
- Közel 6000 vállalkozó, könyvelő és Hr-es döntött úgy, hogy folyamatosan elolvassa Tibor anyagait, hírleveleit;
- Több közismert média (hrportal.hu, ugyvezeto.hu ...) gondolja úgy, hogy Tibor publikációjával értékesebb és nézettebb lesz a saját oldala;
-
Több szakmai szövetség tekinti Tibort a munkaügyi tanácsadójának, mint:
- Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége;
- Kereskedők Vállalkozók Budapesti Szakszervezete;
- Magyarországi Rendezvényszervezők Szövetsége;
- Magyar Könyvelők Országos Egyesülete ....
KELKÓ TAMÁS
a Munkaügyi Fórum HR-es szakértője
- Több mint 15 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik;
- Több mint 300 ügyfélnek dolgozott eddig;
- Több mint 5.000 állásinterjú levezetése áll mögötte (értékesítő és vezető kiválasztás területen);
- Több mint 3.000 teszt kiértékelését végezte el;
- Tréningezi és konferenciákon oktatja a HR-eseket, több közismert tréningje alapműnek számít a Hr szakmában...
FATA LÁSZLÓ
a Munkaügyi Fórum Cafeteria szakértője
- cégvezetőknek, más cégek tanácsadóinak tanítja szemináriumain a cafeteria szabályzatírást;
- a "Cafeteria barkácskészlet" című könyv írója;
- a Cafeteria TREND szakmai magazin írója, szerkesztője;
- a Cafeteria net országos hálózatának 9 tanácsadóját készítette fel a cafeteria tanácsadói feladatokra (munkájukat folyamatosan támogatja);
- egyetemeken, főiskolákon, HR rendezvényeken ad elő meghívott vendégelőadóként (PTE, BME);
- eddig 71.259 dolgozó cafeteria rendszerének kialakításába, fejlesztésébe szólt bele...
KLING PÉTER
a Munkaügyi Fórum munkabiztonsági és tűzvédelmi szakértője
- 2006-ban megválasztották a Munkabiztonsági és Foglalkozás-egészségügyi Szövetség (Mufosz) elnökségi tagjának;
- nála szerezhető be a legtöbb faipari gépkönyv, és a veszélyes gépek zárhatóságának megoldására is felkutatott egy olcsó és egyszerű eszközt...
HAJDU ZOLTÁN
a Munkaügyi Fórum értékesítési szakértője
- 15 éves eredményes nemzetközi média értékesítési tapasztalat;
- 5-12 fős multinacionális csapat vezetési gyakorlat;
- 2 éves tranzakcióanalízis képzés;
- 2 éves HRcég vezetési tapasztalat;
- MTV és Comedy Central csatornák magyar nyelvű elindítása. VIVA TV, Music TV, VH1, Spektrum és Comedy Central csatornák sikeres disztribúciós értékesítése és 15-30 %-os éves növekedésű kereskedelmi bevételek elérése;
- The Economist-ban a Hungarian Economic Review három évig tartó sikeres ország image építő PR kampány minisztériumokkal és nagyvállalatokkal történő megvalósítása;
- A Yahoo! Kelet Európai értékesítési stratégiájának kidolgozása, értékesítési szervezetének felépítése és irányítása...

munkaugyiforum.hu | infoplaza.munkaugyiforum.hu

