ÉRTÉKESÍTÉSI TRÉNING

 

A képzés célja:

  • Az értékesítői profizmus, új értékesítői tudatosság és cselekvésmód kialakítása.

  • Az ügyfélszám, ügyfél elégedettség és a bevétel növelése

  • Az értékesítők felkészültségének, attitűdjének, értékesítői szokásainak felmérése.

  • A Tréning során Megoldásokat javasolunk:

    • Alap értékesítést meghatározó tényezőkre

    • Haladó értékesítési problémákra

    • Értékesítői profizmus megnyilvánulását gátló akadályokra

 

Témavázlat:

  • Egyszerű KAM vs. Profi értékesítő attitűd tudatosítása és a szükséges változások előidézése a résztvevőkben

  • Nemzetközi és hazai értékesítők módszereinek megismertetése, ezeknek ügyfél értékesítési csatornákra szabott gyakorlása. Értékesítési érzelmek és okok tisztázása, ezek nélkül átlagos eredmények várhatók

  • Klasszikus és új sales technikák elsajátítása

  • Igazi ügyfélkapcsolat ápolási attitűd gyakorlása, a teljes értékesítési vertikumon (KAM-tól a számlázáson át a „sales backoffice”-ig)

  • A belső ügyfél és külső ügyfél szituációk és egyéb új fogalmak megértetése és gyakorlása a résztvevőkkel

  • Hozzáállás-változás előidézése

  • Fegyelmezett napi-heti-havi értékesítési program (egyéni teljesítmény kvóták) betartatása a tréninget követően

  • Az értékesítés egy szakma, nemcsak érzék. Ennek megértetése a résztvevőkkel és a szakmaiság gyakorlása

  • Új attitűd és cselekvési mód kialakítása a tréning résztvevőiben: „Be akarok kerülni a magyar értékesítők felső top 10%-ába”

  • Mérhető ügyfélszám és bevétel növekedés előidézése, amely a tréning résztvevőivel kötött megállapodás betartása mellett, 3-6 hónap múlva kell, hogy megtörténjen

 

Kiknek ajánljuk:

Olyan cégeknek, ahol a vezetők új értékesítési fogalmak és új értékesítési szemlélet elsajátítását és nagyobb bevételeket várnak el az értékesítő csapatuktól.

 

Technikák:

  • Egyéni kérdőívek kitöltése tréning előtt és után

  • Klasszikus és új értékesítési technikák gyakorlása

  • Egyéni, kiscsoportos kérdések feldolgozása a trénerrel és a segédtrénerrel

  • Egyéni és csoportos interaktivitást gerjesztő gyakorlati feladatmegoldások

  • Külföldi, a sikeres sales tevékenységre vonatkozó kísérletek, felmérések bemutatása

  • Új tárgyalás-technika (alapoktól profi szintig, telefonon és személyes megbeszéléseken)

  • Tréning során telefonos és tárgyalási scriptek készítése

  • NLP-ből és tranzakció-analízisből adaptált asszertív és nyertes szóhasználat gyakorlása (tárgyalások során kerülendő és javasolt szavak)

  • Szituációs helyzetgyakorlatok, egyéni szerepjátékok (Cold call gyakorlás stb.)

  • Jóváhagyás esetén videó felvételek készítése a résztvevőkről, csoportos–egyéni visszajelzés

  • Új network és kapcsolatépítési módszerek bemutatása

 

Teljes képzés időtartama:

3x 2 nap vagy 2x1 + 1 utánkövető nap

 

Oktatási segédanyag:

interaktív munkafüzet

 

Kérjük, hogy árajánlatkérését az alábbi űrlap segítségével küldje el Nekünk. A megjegyzés mezőbe pedig írja le, hogy hány főt érint a képzés, mekkora a cégük, mivel foglalkozik.

Köszönjük!

 

Teljes név:
Telefon:
E-mail:
Megjegyzés:
 


 

Kitől fogsz foglalkoztatással kapcsolatos tanácsot kapni?

Tudom, hogy az öndicséret gyalázat, ezért szándékosan kihagyom a fényezést, de úgy vélem, hogy egy racionális döntés meghozatalához, tudnod kell, hogy kivel fogsz együtt dolgozni.
Néhány adat:

 

ERZSE TIBOR
a Munkaügyi Fórum munkaügyi szakértője

 

  • Már több mint 200 vállalat döntött úgy, hogy Tibor tudása és tapasztalata elengedhetetlen a munkaügy akadálymentes működéséhez;
  • Közel 50 vállalat érzi úgy, hogy biztosabb a piaci helyzete, ha Tibor folyamatosan együttműködik;
  • Közel 6000 vállalkozó, könyvelő és Hr-es döntött úgy, hogy folyamatosan elolvassa Tibor anyagait, hírleveleit;
  • Több közismert média (hrportal.hu, ugyvezeto.hu ...) gondolja úgy, hogy Tibor publikációjával értékesebb és nézettebb lesz a saját oldala;
  • Több szakmai szövetség tekinti Tibort a munkaügyi tanácsadójának, mint:
    - Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége;
    - Kereskedők Vállalkozók Budapesti Szakszervezete;
    - Magyarországi Rendezvényszervezők Szövetsége;
    - Magyar Könyvelők Országos Egyesülete ....

 

KELKÓ TAMÁS
a Munkaügyi Fórum HR-es szakértője

 

  • Több mint 15 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik;
  • Több mint 300 ügyfélnek dolgozott eddig;
  • Több mint 5.000 állásinterjú levezetése áll mögötte (értékesítő és vezető kiválasztás területen);
  • Több mint 3.000 teszt kiértékelését végezte el;
  • Tréningezi és konferenciákon oktatja a HR-eseket, több közismert tréningje alapműnek számít a Hr szakmában...

 

FATA LÁSZLÓ
a Munkaügyi Fórum Cafeteria szakértője

 

  • cégvezetőknek, más cégek tanácsadóinak tanítja szemináriumain a cafeteria szabályzatírást;
  • a "Cafeteria barkácskészlet" című könyv írója;
  • a Cafeteria TREND szakmai magazin írója, szerkesztője;
  • a Cafeteria net országos hálózatának 9 tanácsadóját készítette fel a cafeteria tanácsadói feladatokra (munkájukat folyamatosan támogatja);
  • egyetemeken, főiskolákon, HR rendezvényeken ad elő meghívott vendégelőadóként (PTE, BME);
  • eddig 71.259 dolgozó cafeteria rendszerének kialakításába, fejlesztésébe szólt bele...

 

KLING PÉTER
a Munkaügyi Fórum munkabiztonsági és tűzvédelmi szakértője

 

  • 2006-ban megválasztották a Munkabiztonsági és Foglalkozás-egészségügyi Szövetség (Mufosz) elnökségi tagjának;
  • nála szerezhető be a legtöbb faipari gépkönyv, és a veszélyes gépek zárhatóságának megoldására is felkutatott egy olcsó és egyszerű eszközt...

 

HAJDU ZOLTÁN
a Munkaügyi Fórum értékesítési szakértője

 

  • 15 éves eredményes nemzetközi média értékesítési tapasztalat;
  • 5-12 fős multinacionális csapat vezetési gyakorlat;
  • 2 éves tranzakcióanalízis képzés;
  • 2 éves HRcég vezetési tapasztalat;
  • MTV és Comedy Central csatornák magyar nyelvű elindítása. VIVA TV, Music TV, VH1, Spektrum és Comedy Central csatornák sikeres disztribúciós értékesítése és 15-30 %-os éves növekedésű kereskedelmi bevételek elérése;
  • The Economist-ban a Hungarian Economic Review három évig tartó sikeres ország image építő PR kampány minisztériumokkal és nagyvállalatokkal történő megvalósítása;
  • A Yahoo! Kelet Európai értékesítési stratégiájának kidolgozása, értékesítési szervezetének felépítése és irányítása...
Ugrás a lap tetejére
SZÁLLÍTÁSI - ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK | ADATVÉDELMI NYILATKOZAT | IMPRESSZUM | GARANCIA |
 
Copyright © All right reserved 2010
munkaugyiforum.hu | infoplaza.munkaugyiforum.hu Infopláza Infopláza