Ön szerint kiből válhat egy megfoghatatlan munkaügyes, akin sem a MEGBÍZÓ (főnök), sem pedig a MUNKAÜGYI FELÜGYELET garantáltan nem talál fogást?

Vagy egy olyan munkaügyes, aki percek alatt oldja meg az olyan munkaügyi problémákat, melyeken még az ügyvédek is hetekig gubbasztanak!

Engedje meg, hogy átadjam az alábbi
 

>>>>   MEGHÍVÓT   <<<<

Magyarország legelső exkluzív 5 fős

munkaidőkeret képzés csoportjába

Ekkora ígéretet még ezidáig senki nem tett Magyarországon, szeretné megtudni, hogy mit vállalok fel az ígéretem betartásaképpen?

  1. Egy teljes napra összezárom magam egy hajón Önnel és még 4 kollégánkkal;

  2. Átbeszéljük az összes munkaügyi kérdést (a munkaidőkerethez kapcsolódó kérdésekre koncentrálunk, de egyéb kérdéseket is átbeszélhetünk a képzés végén), ami felmerül a vállalatánál vagy a megbízója vállalatánál;

  3. Együtt megtaláljuk a megoldást a problémákra, majd elsajátítják a munkaügyes gondolkodás folyamatát, trükkjeit;

  4. Három hónapig bármikor segítséget kérhetnek, ha munkaügyi problémába ütköznek;

  5. Mindehhez hozzácsatolok egy 100%-os megelégedettségi garanciát.
     

De hogyan is zajlik pontosan ez a „Munkaidőkeret képzés”?

1.

Egy nagyon rövid elméleti áttekintéssel kezdünk, ahol felfrissítjük a fogalmakat, átnézzük a MT munkaidőkeretre vonatkozó rendelkezéseit, munkaidőt, pihenőidőt, rendkívüli munkavégzést, szabadságot, stb.
Mindannyian utáljuk az elméleti dolgokat, de erre azért van szükség, hogy a nap folyamán ne beszéljünk el egymás és a problémák mellett.

Sosem szerettem a fogalmak megtanulását az iskolában, de van egy pár kifejezés melyeket mindenképpen helyesen kell használni a pénzkidobás és munkaügyi bírság elkerülése miatt:

  • jelenléti ív
  • folyamatos munkarend
  • délutáni pótlék
  • hétvégi pótlék
  • szabadnap
  • munkaügyi ellenőr
  • készenlét - a készenléti jellegű munkakör helyett
  • 12 órára 1,5 nap szabadság


Ezek mellett választ kap arra, hogy:

  • Mikor és hogyan kell használni a munkaidőkeretet?
  • Mi a különbség a jelenléti ív és a munkaidő nyilvántartás között?
  • Hogyan lehet a legegyszerűbben megoldani a munkaidőkeret adminisztrációját?
  • Hogyan lehet betartani a munkaidő, pihenőidő és rendkívüli munkavégzés szabályait?
  • Milyen pótlékokat és mikor kell a bérszámfejtésben feltüntetni?
  • Milyen nyilvántartásból készül a munkaidő-keretes bérszámfejtés?
  • Egyenlőtlen munkaidő beosztás esetén, hogyan kell kiadni a szabadságokat?
  • Hogyan kell elkészíteni egy verhetetlen munkaszerződést?
  • Hogyan tudjuk felfedezni a hibát és kijavítani egy már használatban lévő munkaszerződésben?
  • Milyen gondokat okozhat a kötelező tájékoztató és munkaköri leírás hiánya?
  • Mit ellenőriz a munkaidőkeret kapcsán a munkaügyi felügyelő?

2.

Ezután következik az a rész, amikor együtt áttérünk az otthonról hozott dokumentumok és nyilvántartások elemzésére. (munkaszerződés, kötelező tájékoztató, munkaköri leírások, munkaidő nyilvántartások, szabadság nyilvántartás stb.)

Pontról-pontra megvizsgáljuk azokat, majd végigbeszéljük e dokumentumok és nyilvántartások követelményét.

Mely dokumentumokat fogjuk gyökeresen átvizsgálni és kijavítani? (az alábbiakat hoznia kell magával - lehetőleg a cég beazonosítására alkalmatlan módon – fénymásolatban, hogy bele lehessen javítani)

  • Munkaidő nyilvántartások (jelenléti ívek) 3 hónapra visszamenőleg (amennyiben 10-nél többen dolgoznak a cégnél, akkor csak a munkarendek alapján kiválasztott pár főre vonatkozó nyilvántartást javaslok, de el lehet hozni az összeset is természetesen);
  • Munkaidő beosztások 3 hónapra visszamenőleg (amennyiben 10-nél többen dolgoznak a cégnél, akkor csak a munkarendek alapján kiválasztott pár főre vonatkozó nyilvántartást javaslok, de el lehet hozni az összeset itt is);
  • Szabadság nyilvántartások aktuális és előző évre vonatkozóan;
  • Bérszámfejtések a hozott munkaidő nyilvántartásokon (jelenléti íveken) szereplő személyekre vonatkozóan 3 hónapra visszamenőleg;
  • Munkaszerződés minták, melyek használatban vannak;
  • Kötelező tájékoztató minták, melyek használatban vannak;
  • Munkaköri leírás minták, melyek használatban vannak.


3.    

A nap végén elköszönünk egymástól és ekkor lép életbe egy 3 hónapos folyamatos fórumos, telefonos, e-mailes, skype-os konzultáció, melynek célja a képzés utáni, egyéni problémák kezelése.


Mi a haszna a tréningből?


Haszon 1.
Garantáltan a törvényeknek megfelelően, a lehető legolcsóbban fog foglalkoztatni úgy, hogy a munkaügyi felügyelőknek esélyük sem lesz megbírságolni a vállalatát, vagy a megbízójának vállalatát!

Haszon 2.
Jól felépített tematika, amely garantálja, hogy a cégénél megfelelő tempóban, megfelelő munkaügyi technikákkal, megfelelő sorrendben kerülnek alkalmazásra a legoptimálisabban működő munkaügyi módszerek.

Haszon 3.
Az eddig elkövetett hibákra nem a Munkaügyi Felügyelő vagy a Megbízója (főnöke) fog reflektálni, hanem egy tréner, akivel azonnal, helyben kijavításra kerülnek a problémák és kommunikációs segítséget kap ahhoz, hogy a hibát és a javítást hogyan tálalja a cégén belül.

Haszon 4.
A munkaügyes tréner, akár egy edző, ott áll majd melletted és gondoskodik arról, hogy csinálja végig a gyakorlatokat lépésről lépésre. Ez a kényszer elsőre nem biztos, hogy vonzónak tűnik, azonban ez fogja garantálni az eredményeket, amiket egyedül szinte biztos, hogy nem érne el vagy csak sokkal-sokkal lassabban.

Haszon 5.
Azonnali visszajelzés biztonsága!!!
Ha kapsz egy feladatot a főnökétől, pl. azt, hogy dolgozza ki a vállalata munkaügyi adminisztrációs rendszerét, kitől vár segítséget, vagy visszajelzést? A kollégái véleményét nem kérheti ki, mert ők megérzik önön a bizonytalanságot, a főnöke vagy a megbízója viszont csak annyit mond, hogy ezt a problémát meg kell oldani és kész.
Nos, az edzőjétől és a tréningen résztvevő társaitól pontos megoldást fog kapni arra a problémára, melyen valószínűleg heteket-hónapokat elmolyolt volna.

Haszon 6.
Olyan kérdésekkel is szembesülhet, melyekre még nem is gondolt, de talán még a kollégái, felettesei sem.
Milyen fényt vetne önre a cégben, ha jobbnál jobb munkaügyi javaslatokkal állna elő, és ami a legfontosabb, már tudná a megoldást is rá...?

  • Segítséget kapna a rossz szokások, berögződések megszüntetésében.
  • Friss látásmód a trénere és a társai részéről. A trénere és a társai félelem nélkül a szemébe fogják vágni az igazságot, nem úgy, mint a beosztottai vagy az munkahelyi kollégái.
  • Lesz akivel megvitassa az ambiciózus céljaidat.
  • ...


Garancia minderre munkaügyi szakértőnk, Erzse Tibor, aki képzés trénere és az azt követő 3 hónapban segíti a munkádat.

Gyorsan lefoglalom az 5 helyből az egyiket:

  • Mivel a munkaidőkeret képzéseket maximum 5 fő részvételével indítják.
  • Ne feledje, mivel nagyon kevés hely áll rendelkezésre, e helyek nagyon hamar elkelnek.
  • A képzés időpontját az Ön igényeihez igazítjuk a jelentkezések sorrendje alapján.

Időpont:

Minden hónapbanban szervezünk tréninget 25. és 31. között. Mindenkivel személyesen egyeztetjük az időpontokat, hogy jó legyen.

A képzést

  • vállalkozóknak, HR-eseknek, munkaügyeseknek;
  • kereskedőknek és élelmiszerboltosoknak;
  • vendéglátósoknak és szállodásoknak;
  • könyvelőknek és bérszámfejtőknek,
  • mezőgazdaságban és építőiparban

tevékenykedő kollégáknak tartjuk.

Amennyiben azt szeretné, hogy a cégére szabottan Önöknél tartsuk meg a munkaidőkeret képzést, kérje ajánlatunkat ITT.

A képzés időbeosztása következő:

09.00 – 10.30 óráig elméleti képzés
10.30 – 11.00 óráig kávészünet
11.00 – 12.30 óráig elméleti képzés
12.30 – 13.00 óráig ebéd
13.00 – 14.30 óráig gyakorlati képzés
14.30 – 15.00 óráig kávészünet
15.00 – órától gyakorlati képzés, amíg minden hozott anyag átnézésre nem kerül

A helyszín:

Kossuth Vénhajó Étterem (Budapest, Vigadó tér 2.)

Megközelítés:

  • gyalogosan a Deák Ferenc térről, a 2-es és 2A villamosok a hajó előtt állnak meg
  • autóval Pesti alsó rakpart Lánchíd és Szabadság híd között, a Lánchíd alatt 100 méterre (sajnos csak fizetős parkolási lehetőség van)

Regisztráció:

A munkaidőkeret képzésre ITT tud regisztrálni.

Részvételi díj:

Amely tartalmazza a képzés, az ellátás, a 3 hónapos konzultáció valamint az írásos anyagok árát:

  • Résztvevőknek 100.000 Ft + ÁFA/fő
  • Munkaügyi Fórum Kiemelt Partnereknek 70.000 Ft + ÁFA /fő
  • Azonos cégtől kettő vagy több fő jelentkezése esetén 65.000 Ft + ÁFA /fő
  • Ha szeretné a tréninget a cége telephelyén vagy akár baráti társaságával igénybe venni, a létszám és a helyszín megjelölésével az alábbi e-mail címen kérheti egyedi ajánlatunkat: kepzes@munkaugyiforum.hu
  • A "Megjegyzés" rovatba kérlek írd be a kollégák nevét, akik részt vesznek a képzésen!

Ajándékaink minden résztvevőnek:

  • 30 % kedvezmény Kiemelt Partnereinknek VAGY egy negyed éves Kiemelt Partnertagságot,
  • egy óra négyszemközti konzultációt Erzse Tiborral,
  • egy példány Munka Törvénykönyvét és
  • a képzésnek otthont adó Kossuth Vénhajó Étterem (Budapest, Vigadó tér 2.) 15% kedvezményt biztosító Törzsvásárlói Kártyáját.

Garancia!

Ahogyan már megszokhatták, minden résztvevőt megillet e 3 hónap alatt a 100%-os pénzvisszafizetési garancia.
Ha lesz olyan személy, aki úgy véli, hogy nem azt kapta, amit megígértünk neki ebben az ajánlatban, annak szó nélkül visszafizetjük a pénzét a fent meghatározott időszak alatt.

A megrendelés menete:

Ne felejtsd el a "Megjegyzés" rovatba beírni a képzésen résztvevő kollégák neveit!
Az internetes regisztrációt követően, kap egy proforma számlát e-mailen, mely mindenben megegyezik a Munkaügyi Fórum Kft. által, az átutalást követően kiállítandó számlával.
Kérjük az átutalási közleménybe az alábbi szöveget írja: „munkaidőkeret képzés”
A részvételi díj bankszámlára történő megérkezését követően kiállítjuk a számlát és elküldjük Önnek postán.

Információ és technikai segítség:

Mong Katalin
Tel: +36 (30) 912-9750;
Fax: +36 (27) 391-136
E-mail: kepzes@munkaugyiforum.hu



 

Kitől fogsz foglalkoztatással kapcsolatos tanácsot kapni?

Tudom, hogy az öndicséret gyalázat, ezért szándékosan kihagyom a fényezést, de úgy vélem, hogy egy racionális döntés meghozatalához, tudnod kell, hogy kivel fogsz együtt dolgozni.
Néhány adat:

 

ERZSE TIBOR
a Munkaügyi Fórum munkaügyi szakértője

 

  • Már több mint 200 vállalat döntött úgy, hogy Tibor tudása és tapasztalata elengedhetetlen a munkaügy akadálymentes működéséhez;
  • Közel 50 vállalat érzi úgy, hogy biztosabb a piaci helyzete, ha Tibor folyamatosan együttműködik;
  • Közel 6000 vállalkozó, könyvelő és Hr-es döntött úgy, hogy folyamatosan elolvassa Tibor anyagait, hírleveleit;
  • Több közismert média (hrportal.hu, ugyvezeto.hu ...) gondolja úgy, hogy Tibor publikációjával értékesebb és nézettebb lesz a saját oldala;
  • Több szakmai szövetség tekinti Tibort a munkaügyi tanácsadójának, mint:
    - Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége;
    - Kereskedők Vállalkozók Budapesti Szakszervezete;
    - Magyarországi Rendezvényszervezők Szövetsége;
    - Magyar Könyvelők Országos Egyesülete ....

 

KELKÓ TAMÁS
a Munkaügyi Fórum HR-es szakértője

 

  • Több mint 15 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik;
  • Több mint 300 ügyfélnek dolgozott eddig;
  • Több mint 5.000 állásinterjú levezetése áll mögötte (értékesítő és vezető kiválasztás területen);
  • Több mint 3.000 teszt kiértékelését végezte el;
  • Tréningezi és konferenciákon oktatja a HR-eseket, több közismert tréningje alapműnek számít a Hr szakmában...

 

FATA LÁSZLÓ
a Munkaügyi Fórum Cafeteria szakértője

 

  • cégvezetőknek, más cégek tanácsadóinak tanítja szemináriumain a cafeteria szabályzatírást;
  • a "Cafeteria barkácskészlet" című könyv írója;
  • a Cafeteria TREND szakmai magazin írója, szerkesztője;
  • a Cafeteria net országos hálózatának 9 tanácsadóját készítette fel a cafeteria tanácsadói feladatokra (munkájukat folyamatosan támogatja);
  • egyetemeken, főiskolákon, HR rendezvényeken ad elő meghívott vendégelőadóként (PTE, BME);
  • eddig 71.259 dolgozó cafeteria rendszerének kialakításába, fejlesztésébe szólt bele...

 

KLING PÉTER
a Munkaügyi Fórum munkabiztonsági és tűzvédelmi szakértője

 

  • 2006-ban megválasztották a Munkabiztonsági és Foglalkozás-egészségügyi Szövetség (Mufosz) elnökségi tagjának;
  • nála szerezhető be a legtöbb faipari gépkönyv, és a veszélyes gépek zárhatóságának megoldására is felkutatott egy olcsó és egyszerű eszközt...

 

HAJDU ZOLTÁN
a Munkaügyi Fórum értékesítési szakértője

 

  • 15 éves eredményes nemzetközi média értékesítési tapasztalat;
  • 5-12 fős multinacionális csapat vezetési gyakorlat;
  • 2 éves tranzakcióanalízis képzés;
  • 2 éves HRcég vezetési tapasztalat;
  • MTV és Comedy Central csatornák magyar nyelvű elindítása. VIVA TV, Music TV, VH1, Spektrum és Comedy Central csatornák sikeres disztribúciós értékesítése és 15-30 %-os éves növekedésű kereskedelmi bevételek elérése;
  • The Economist-ban a Hungarian Economic Review három évig tartó sikeres ország image építő PR kampány minisztériumokkal és nagyvállalatokkal történő megvalósítása;
  • A Yahoo! Kelet Európai értékesítési stratégiájának kidolgozása, értékesítési szervezetének felépítése és irányítása...
Ugrás a lap tetejére
SZÁLLÍTÁSI - ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK | ADATVÉDELMI NYILATKOZAT | IMPRESSZUM | GARANCIA |
 
Copyright © All right reserved 2010
munkaugyiforum.hu | infoplaza.munkaugyiforum.hu Infopláza Infopláza