MUNKAIDŐKERET TRÉNING

 

A képzés célja:

A képzés célja megismertetni a munkáltatókat a munkaidőkeretre vonatkozó legfontosabb szabályozásokkal és a munkaidőkeret bevezetésével a vállalatuknál.

 

Témavázlat:

1.

Egy nagyon rövid elméleti áttekintéssel kezdünk, ahol felfrissítjük a fogalmakat, átnézzük a Munka Törvénykönyvének munkaidőkeretre vonatkozó rendelkezéseit, munkaidőt, pihenőidőt, rendkívüli munkavégzést, szabadságot, stb.

Van egy pár kifejezés, melyeket mindenképpen helyesen kell használni a pénzkidobás és munkaügyi bírság elkerülése miatt:

  • jelenléti ív

  • folyamatos munkarend

  • délutáni pótlék

  • hétvégi pótlék

  • szabadnap

  • munkaügyi ellenőr

  • készenlét - a készenléti jellegű munkakör helyett

  • 12 órára 1,5 nap szabadság

Ezek mellet választ kap arra, hogy:

  • Mikor és hogyan kell használni a munkaidőkeretet?

  • Mi a különbség a jelenléti ív és a munkaidő nyilvántartás között?

  • Hogyan lehet a legegyszerűbben megoldani a munkaidőkeret adminisztrációját?

  • Hogyan lehet betartani a munkaidő, pihenőidő és rendkívüli munkavégzés szabályait?

  • Milyen pótlékokat és mikor kell a bérszámfejtésben feltüntetni?

  • Milyen nyilvántartásból készül a munkaidő-keretes bérszámfejtés?

  • Egyenlőtlen munkaidő beosztás esetén, hogyan kell kiadni a szabadságokat?

  • Hogyan kell elkészíteni egy verhetetlen munkaszerződést?

  • Hogyan tudjuk felfedezni a hibát és kijavítani egy már használatban lévő munkaszerződésben?

  • Milyen gondokat okozhat a kötelező tájékoztató és munkaköri leírás hiánya?

  • Mit ellenőriz a munkaidőkeret kapcsán a munkaügyi felügyelő?

 

2.

Ezután következik az a rész, amikor együtt áttérünk a saját dokumentumok és nyilvántartások elemzésére. (munkaszerződés, kötelező tájékoztató, munkaköri leírások, munkaidő nyilvántartások, szabadság nyilvántartás stb.):

  • Pontról-pontra megvizsgáljuk azokat, majd végigbeszéljük e dokumentumok és nyilvántartások követelményét.

  • Mely dokumentumokat fogjuk gyökeresen átvizsgálni és kijavítani?

  • Munkaidő nyilvántartások (jelenléti ívek) 3 hónapra visszamenőleg (amennyiben 10-nél többen dolgoznak a cégnél, akkor csak a munkarendek alapján kiválasztott pár főre vonatkozó nyilvántartást javaslok);

  • Munkaidő beosztások 3 hónapra visszamenőleg (amennyiben 10-nél többen dolgoznak a cégnél, akkor csak a munkarendek alapján kiválasztott pár főre vonatkozó nyilvántartást javaslok);

  • Szabadság nyilvántartások aktuális és előző évre vonatkozóan;

  • Bérszámfejtések a hozott munkaidő nyilvántartásokon (jelenléti íveken) szereplő személyekre vonatkozóan 3 hónapra visszamenőleg;

  • Munkaszerződés minták, melyek használatban vannak;

  • Kötelező tájékoztató minták, melyek használatban vannak;

  • Munkaköri leírás minták, melyek használatban vannak.

 

3.

A nap végén elköszönünk egymástól és ekkor lép életbe egy 3 hónapos folyamatos fórumos, telefonos, e-mailes, skype-os konzultáció, melynek célja a képzés utáni, egyéni problémák kezelése.

 

Kiknek ajánljuk:

Mindazoknak az üzleti vagy HR vezetőknek ajánljuk, akik irányítják, és mindazoknak a munkatársaknak, akik végzik munkaügyi-személyügyi adminisztratív munkát.

 

Módszerek:

  • előadás-tapasztalatcsere (videókivetítő segítségével)

  • példák a gyakorlatból

  • csoportmunka

  • feladatmegoldások

  • szituációs- és készségfejlesztő gyakorlatok

  • visszacsatolás

 

Képzés időtartama:

8-16 óra

 

Oktatási segédanyag:

interaktív munkafüzet

 

Kérjük, hogy árajánlatkérését az alábbi űrlap segítségével küldje el Nekünk. A megjegyzés mezőbe pedig írja le, hogy hány főt érint a képzés, mekkora a cégük, mivel foglalkozik.

Köszönjük!

Teljes név:
Telefon:
E-mail:
Megjegyzés:
 


 

Kitől fogsz foglalkoztatással kapcsolatos tanácsot kapni?

Tudom, hogy az öndicséret gyalázat, ezért szándékosan kihagyom a fényezést, de úgy vélem, hogy egy racionális döntés meghozatalához, tudnod kell, hogy kivel fogsz együtt dolgozni.
Néhány adat:

 

ERZSE TIBOR
a Munkaügyi Fórum munkaügyi szakértője

 

  • Már több mint 200 vállalat döntött úgy, hogy Tibor tudása és tapasztalata elengedhetetlen a munkaügy akadálymentes működéséhez;
  • Közel 50 vállalat érzi úgy, hogy biztosabb a piaci helyzete, ha Tibor folyamatosan együttműködik;
  • Közel 6000 vállalkozó, könyvelő és Hr-es döntött úgy, hogy folyamatosan elolvassa Tibor anyagait, hírleveleit;
  • Több közismert média (hrportal.hu, ugyvezeto.hu ...) gondolja úgy, hogy Tibor publikációjával értékesebb és nézettebb lesz a saját oldala;
  • Több szakmai szövetség tekinti Tibort a munkaügyi tanácsadójának, mint:
    - Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége;
    - Kereskedők Vállalkozók Budapesti Szakszervezete;
    - Magyarországi Rendezvényszervezők Szövetsége;
    - Magyar Könyvelők Országos Egyesülete ....

 

KELKÓ TAMÁS
a Munkaügyi Fórum HR-es szakértője

 

  • Több mint 15 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik;
  • Több mint 300 ügyfélnek dolgozott eddig;
  • Több mint 5.000 állásinterjú levezetése áll mögötte (értékesítő és vezető kiválasztás területen);
  • Több mint 3.000 teszt kiértékelését végezte el;
  • Tréningezi és konferenciákon oktatja a HR-eseket, több közismert tréningje alapműnek számít a Hr szakmában...

 

FATA LÁSZLÓ
a Munkaügyi Fórum Cafeteria szakértője

 

  • cégvezetőknek, más cégek tanácsadóinak tanítja szemináriumain a cafeteria szabályzatírást;
  • a "Cafeteria barkácskészlet" című könyv írója;
  • a Cafeteria TREND szakmai magazin írója, szerkesztője;
  • a Cafeteria net országos hálózatának 9 tanácsadóját készítette fel a cafeteria tanácsadói feladatokra (munkájukat folyamatosan támogatja);
  • egyetemeken, főiskolákon, HR rendezvényeken ad elő meghívott vendégelőadóként (PTE, BME);
  • eddig 71.259 dolgozó cafeteria rendszerének kialakításába, fejlesztésébe szólt bele...

 

KLING PÉTER
a Munkaügyi Fórum munkabiztonsági és tűzvédelmi szakértője

 

  • 2006-ban megválasztották a Munkabiztonsági és Foglalkozás-egészségügyi Szövetség (Mufosz) elnökségi tagjának;
  • nála szerezhető be a legtöbb faipari gépkönyv, és a veszélyes gépek zárhatóságának megoldására is felkutatott egy olcsó és egyszerű eszközt...

 

HAJDU ZOLTÁN
a Munkaügyi Fórum értékesítési szakértője

 

  • 15 éves eredményes nemzetközi média értékesítési tapasztalat;
  • 5-12 fős multinacionális csapat vezetési gyakorlat;
  • 2 éves tranzakcióanalízis képzés;
  • 2 éves HRcég vezetési tapasztalat;
  • MTV és Comedy Central csatornák magyar nyelvű elindítása. VIVA TV, Music TV, VH1, Spektrum és Comedy Central csatornák sikeres disztribúciós értékesítése és 15-30 %-os éves növekedésű kereskedelmi bevételek elérése;
  • The Economist-ban a Hungarian Economic Review három évig tartó sikeres ország image építő PR kampány minisztériumokkal és nagyvállalatokkal történő megvalósítása;
  • A Yahoo! Kelet Európai értékesítési stratégiájának kidolgozása, értékesítési szervezetének felépítése és irányítása...
Ugrás a lap tetejére
SZÁLLÍTÁSI - ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK | ADATVÉDELMI NYILATKOZAT | IMPRESSZUM | GARANCIA |
 
Copyright © All right reserved 2010
munkaugyiforum.hu | infoplaza.munkaugyiforum.hu Infopláza Infopláza