Munkaügyi audit

Meddig akar még folyamatos stresszben élni
az örökös várakozás miatt, hogy mikor toppan be
  ÖNHÖZ is a Munkaügyi Felügyelet, és
szakadatlanul görcsölni azon, hogy milyen sok
az ablakon kidobott pénz?


VAN EGY TUTI TIPPEM, AMIVEL KÖNNYEBBÉ TEHETI A SAJÁT ÉS KOLLÉGÁI ÉLETÉT, ÉS JÓVAL TÖBB PÉNZE MARAD A CÉGES KASSZÁBAN


Van két közös jellemvonása a kis és nagy cégek 95%-ának.

Az egyik az, hogy folyamatosan stresszben élnek, hogy mikor kopognak az ajtón a munkaügyes "szürke öltönyösök", a másik pedig, hogy rengeteg pénz áramlik ki az ajtón-ablakon, legjobb szándékuk ellenére.

A nagy cégek azok, akik még megpróbálkoznak a megelőzéssel, rányomják az ügyet egy ügyvédre, aki majd azt egy gyors mozdulattal visszapasszolja a Hr-eseknek és amikor látják, hogy már senki sem megy vele semmire, akkor az éves büdzsé tervezésekor, egy összeget elkülönítenek az bírságok kifizetésére. (Nagy cégeknél ez több milliós tétel is lehet!)

De mit tesznek a kicsik?

Nyűglődnek a munkaüggyel, jogszabályokat olvasgatnak, könyvelőket, jogászokat nyaggatnak, majd az esetek nagy részében a végkifejlet, a jó hozzáállásuk ellenére is fájdalmas.
 

És mit tesznek az igazán s rafinált kis- és közepes vállalatok?


Keresnek egy olyan lehetőséget amely,

  • garantálja a immunitást a munkaügyi bírságok ellen és a lehető legkisebbre csökkenti a munkáltatással járó kiadásokat;
  • egy hatékonyan működő rendszer kialakítását biztosítja;
  • biztosítja a munkaviszonyok létesítésével, megszüntetésével kapcsolatos munkáltatói intézkedések jogszerűségét; biztosítja a munkavállalók munkaidejével, munkaközi szünetével, napi pihenőidejével, rendelkezésre állásával, valamint a rendkívüli munkavégzésével kapcsolatos szabályok betartását;
  • rendelkezésre bocsájt cégre szabottan munkaszerződéseket, kötelező tájékoztatókat, munkaköri leírásokat… a cége gazdasági érdekeinek megfelelően;
  • megóvja a felesleges munkaügyi pereskedésektől;
  • a feladatok elvégzése során folyamatosan követi a jogszabályváltozásokat és erről folyamatosan tájékoztat, valamint segítséget nyújt a szükséges változtatások végrehajtásában;
  • minimálisra csökkenti a papírmunkát (szerződéskötés az adott munkakörre; csak a megfelelő, cégre szabott mintadokumentum használata; a „jelenléti ív” és esetleg a beosztás figyelése);
  • az Ön számára a legidőtakarékosabb, mert Önnek csak annyit kell tenni, hogy felhívja, ír, megkérdezi tőlük és azonnal, naprakész, átfogó választ kap a problémája megoldására;
  • folyamatosan biztosítják a felsőfokú munkaügyi szakértelmet az adminisztrátora munkájához;
  • oktatják a munkaüggyel foglalkozó kollégáját (ő lehet a könyvelője is akár);
  • garantálja, hogy nem kell méregdrága szakembert alkalmaznia havonta, hanem elég egy agilis irodai segédmunkást foglalkoztatni, aki helyesen tud adminisztrálni.


Gondolom, ha már eddig elolvasta, akkor rájött, hogy nagyjából miről lesz szó az elkövetkezőkben, ezért engedje meg hogy bemutassam Önnek

Magyarországon a legelső

MUNKAÜGYI TAKARÉKOSSÁGI ÉS BÍRSÁGMEGÚSZÓ PROGRAMOT
 

Ez a program, négy különálló részből áll:
 

Megvizsgáljuk a helyszínen a vállalatát, hogy melyek a vérző pontok, amelyre egyből lecsaphatnak a ragadozók (munkaügyi felügyelők), és melyek azok a lyukak, ahol a pénz folyamatosan észrevétlenül kiáramlik (van aki ezt auditnak is nevezi). Ezt a vállalkozása székhelyén, illetve telephelyén(ein) végezzük.

Nézzük meg, ez miből áll:

  • Hatósági eljárást modellezve (tanúként) meghallgatjuk munkavállalóit – minden szerződéstípust és munkakört érintve Ÿ
  • Elemezzük mindazokat a dokumentumokat, amelyeket egy ilyen vizsgálatkor szigorúan elkérnek (munkaszerződés, munkaidő nyilvántartás, munkaköri leírás….) és ezek fényében Ÿ
  • Felmérjük a vállalkozása teljes munkaügyi tevékenységét és egyben felkészítjük a munkavállalóit egy esetleges munkaügyi ellenőrzésre;
  • Majd e szakasz legvégén készül az Ön számára, egy vizsgálati jelentés. E jelentés tartalmazza a megsértett jogszabályokat, az ezzel járó esetleges bírságokat.


Az átvilágítás után kiválaszthatja, hogy mit is szeretne:

  • A kapott jelentés alapján elvégezheti saját magának a szükséges átalakításokat, kijavíthatja a hibákat, és önerőből összerakhatja a munkaügyi rendszerét.
  • Vagy kérhetei, hogy együtt hozzuk létre a vállalata új, költséghatékony és hibátlanul működő munkaügyi rendszerét.


Teljesen díjtalan ez a szolgáltatás, amennyiben a vizsgálati jelentés elkészültével az derül ki, hogy a vállalata munkajogilag és munkaerő gazdálkodás szempontjából teljesen hibátlanul és hatékonyan működik. Úgy véljük, hogy ezek után teljesen etikátlan lenne pénzt kérni.
 

Kialakítunk jogi és munkaerő gazdálkodási folyamatokat, melyeket nevezhetünk akár „munkaügyi rendszernek” is. Ennek a rendszernek a fő erénye egyrészt, hogy a munkaügyi felügyelők képtelenek hibát találni benne, másrészt minimálisra csökkenti az észrevétlen pénzkiáramlást a vállalatánál. Nézzük meg együtt, hogyan épül fel egy ilyen rendszer:

  • a cégre szabott munkaszerződések elkészítése;
  • a munkaviszony létrejöttekor szükséges tájékoztatók elkészítése;
  • cégre szabott munkaköri leírások elkészítése;
  • a munkaviszony tartalmi elemeit nem tartalmazó, munkavégzésre irányuló szerződések elkészítése – bonyolult leírni, de nagyon fontos (vállalkozási szerződés, megbízási szerződés);
  • munkaidő keret meghatározása;
  • munkaidő-beosztások elkészítése;
  • munkaidőre, pihenőidőre, rendkívüli munkavégzésre, készenlétre, ügyeletre vonatkozó nyilvántartások elkészítése;
  • bérpótlékok vizsgálata;
  • szabadságolási ütemterv kialakítása;
  • testreszabott munkaszerződés módosítások elkészítése;
  • munkaviszony megszüntetési módok írásos dokumentációjának elkészítése;
  • a munkaerő-kölcsönzéssel kapcsolatos dokumentációk elkészítése;

Miután elkészült a munkaügyi rendszere, készen áll a szükséges dokumentáció, három dolgunk maradt még hátra.

A helyzetértékelést és az elkészített dokumentumokat egy személyes konzultáció keretén belül egyeztetjük Önnel vagy megbízott szakemberével.

Kiképezzük a vállalata munkaügyekért felelős munkavállalóját (aki lehet egy minimális képzettséggel rendelkező ügyes, lelkiismeretes adminisztrátor is) egy gyorstalpaló tanfolyam keretén belül, hogy miként kell hatékonyan alkalmazni az újonnan kialakított rendszert a gyakorlatban.

Őrangyalként Ön mellett állunk mindaddig, ameddig az látjuk, hogy a rendszert rutinszerűen alkalmazzák a munkavállalói (ez két-három hónapos időtartam).

+ két EXTRA

A rendszer bevezetése után (a fent említett 3 hónapon belül), egy ismételt vizsgálat keretén belül megvizsgáljuk, hogy mennyire hatékonyan tudják alkalmazni a munkavállalói az új módszereket és dokumentációkat.


Folyamatosan biztosítjuk a munkaerő gazdálkodás szakmai hátterét és azt a szakértelmet, mely segítségével a munkaüggyel megbízott adminisztrátora hibátlanul tudja végezni a munkáját. Valamint orvosoljuk a hétköznapokban folyamatosan felmerülő munkaügyi problémákat.

A feladatok elvégzése során folyamatosan követjük és átvezetjük a jogszabályi változásokat.
A feladatokat telefonon történő egyeztetéssel, e-mailen keresztül, valamint írásos anyagok elkészítésével, esetenként helyszíni munkavégzéssel oldjuk meg.

Megrendelem most >>>

Kinek nem ajánljuk a MUNKAÜGYI TAKARÉKOSSÁGI ÉS BÍRSÁG-MEGELŐZÉSI PROGRAMOT?

  • Akinek sok a napi 1-2 perces adminisztráció.
  • Aki inkább kockáztat, mintsem nyugodtan aludjon.
  • Aki kizárólag a gyanúsan olcsó dolgokat keresi.

„De vajon milyen mélyen kell a zsebembe nyúlnom, ha egy milyen komplex szolgáltatást szeretnék kapni?”

A MUNKAÜGYI TAKARÉKOSSÁGI ÉS BÍRSÁGMEGÚSZÓ PROGRAMOT azért találtuk ki, mert az egyszerű audit túlságosan kevésnek bizonyult a problémák hatékony megoldására.
Ezért van szükség 1) felmérésre, 2) tanácsadásra, 3) oktatásra, 4) ellenőrzésre, valamint 5) folyamatos konzultációra.
Természetesen a modulokat külön-külön is meg tudja rendelni.

A program árát szándékosan nem határoztuk meg precízen, mert túl sok változót kell figyelembe venni.

  • Hány foglalkoztatott van a vállalatnál;
  • Hányan dolgoznak megbízási, vállalkozási szerződéssel;
  • Milyen munkakörök vannak a vállalatnál;
  • Üzemelési idő;
  • Hány telephelye van a vállalatnak;
  • Van-e munkaerő kölcsönzés vagy diákmunka;
  • …..


Amit biztosra vehet? Soha nem kell többet fizetnie, mint az általunk megtakarított összeg 70%-a.

Igen elhatároztam, nem fogok levegőbe beszélni, megadok néhány irányárat!

(Teljes vizsgálat a dokumentáció elkészítésével Étterem vagy Kereskedelmi egység (bolt) esetén)

Munkavállalók létszáma

Normál foglalkoztató (hétfőtől - péntekig napi 8 órában)


Munkaidő keretben foglalkoztató

Munkaerő-kölcsönzést, vagy diákszövetkezetet igénybevevő

4 - 20 fő

150.000 Ft

250.000 Ft

280.000 Ft

21 - 60 fő

200.000 Ft

350.000 Ft

380.000 Ft

 

Ha referenciákra kíváncsi, megírom Önnek email-en, csak kérnie kell.
Ezeket az adatokat, az eddigi vevőink védelmében nem teszem nyilvánossá.
Kérem, írja meg nekem a levélben azt is, hogy milyen iparágban érdekelt: kereskedelem, közúti árufuvarozás, vendéglátás, önkormányzati intézmények…
E-mail címem: info@munkaugyiforum.hu

És amitől, első hallásra mindenki ledöbben:
„Hadd fizessem a bírságodat is!”
GARANCIA

Ahogyan már megszokhatták a régi ügyfeleink, a teljes kockázatot én viselem!
- Ha úgy érzi
, hogy nem hatékony a kialakított munkaügyi rendszer, nem kell kifizetnie a vizsgálatot!
- Ha a munkaügyi felügyelet megbírságolja, a teljes cechet én állom!

Ha viszont úgy érzi, hogy ez egy „túl szép hogy igaz legyen” ajánlat, akkor hadd magyarázzam meg a nagylelkűségem okát.

A csapatunk olyan szakember-gárdából áll, akiknek ha az összes munkaügyesként ledolgozott évét összadnánk, bőven meghaladná a 62 évet, ha pedig a személyzeti létszámot adnánk össze, akikkel valaha is dolgoztak bőven meghaladná a 20.000 főt.
Ráadásul Munkaügyi Felügyeleti tapasztalattal is rendelkezünk.

Tehát a garancia nem nagyvonalúság, nem nagyképűség, hanem csupán szakmai önbizalom. Remélem ezt megbocsátja nekünk.

 

Hogyan és mikor rendelheti meg ezt a szolgáltatást?


Mivel mindannyiunk (magam és kollégáim) ideje korlátozott, viszonylag kevés MUNKAÜGYI TAKARÉKOSSÁGI ÉS BÍRSÁGMEGÚSZÓ PROGRAMOT tudunk elvégezni egy évben (kb. 30 – 40-et).
Ezért javasolt jó előre feliratkozni (e-mail: info@munkaugyiforum.hu) egy előzetes megbeszélésre, ahol kiderülnek a program részletei határidőkkel és menetrenddel, valamint konkrét árakkal.

Akkor már csak annyi, hogy

“Vágjunk bele!”
Ne feledd számodra 0 a kockázat!

 

Ha Ön Munkaügyi Fórum regisztrált tagja, akkor ide kattintva automatikusan kitöltõdnek a számlázási adatok.
Teljes név:
Számlázási név:
Adószám:
Számlázási adat:
Irányítószám:
Számlázási adat:
Város, utca, házszám:
Adatok másolása
(amennyiben a levelezési cím megegyezik a számlázási címmel)
Levelezési cím
Irányítószám:
Levelezési cím
Város, utca, házszám:
Telefon:
E-mail:
Megjegyzés:
 


 

Kitől fogsz foglalkoztatással kapcsolatos tanácsot kapni?

Tudom, hogy az öndicséret gyalázat, ezért szándékosan kihagyom a fényezést, de úgy vélem, hogy egy racionális döntés meghozatalához, tudnod kell, hogy kivel fogsz együtt dolgozni.
Néhány adat:

 

ERZSE TIBOR
a Munkaügyi Fórum munkaügyi szakértője

 

  • Már több mint 200 vállalat döntött úgy, hogy Tibor tudása és tapasztalata elengedhetetlen a munkaügy akadálymentes működéséhez;
  • Közel 50 vállalat érzi úgy, hogy biztosabb a piaci helyzete, ha Tibor folyamatosan együttműködik;
  • Közel 6000 vállalkozó, könyvelő és Hr-es döntött úgy, hogy folyamatosan elolvassa Tibor anyagait, hírleveleit;
  • Több közismert média (hrportal.hu, ugyvezeto.hu ...) gondolja úgy, hogy Tibor publikációjával értékesebb és nézettebb lesz a saját oldala;
  • Több szakmai szövetség tekinti Tibort a munkaügyi tanácsadójának, mint:
    - Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége;
    - Kereskedők Vállalkozók Budapesti Szakszervezete;
    - Magyarországi Rendezvényszervezők Szövetsége;
    - Magyar Könyvelők Országos Egyesülete ....

 

KELKÓ TAMÁS
a Munkaügyi Fórum HR-es szakértője

 

  • Több mint 15 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik;
  • Több mint 300 ügyfélnek dolgozott eddig;
  • Több mint 5.000 állásinterjú levezetése áll mögötte (értékesítő és vezető kiválasztás területen);
  • Több mint 3.000 teszt kiértékelését végezte el;
  • Tréningezi és konferenciákon oktatja a HR-eseket, több közismert tréningje alapműnek számít a Hr szakmában...

 

FATA LÁSZLÓ
a Munkaügyi Fórum Cafeteria szakértője

 

  • cégvezetőknek, más cégek tanácsadóinak tanítja szemináriumain a cafeteria szabályzatírást;
  • a "Cafeteria barkácskészlet" című könyv írója;
  • a Cafeteria TREND szakmai magazin írója, szerkesztője;
  • a Cafeteria net országos hálózatának 9 tanácsadóját készítette fel a cafeteria tanácsadói feladatokra (munkájukat folyamatosan támogatja);
  • egyetemeken, főiskolákon, HR rendezvényeken ad elő meghívott vendégelőadóként (PTE, BME);
  • eddig 71.259 dolgozó cafeteria rendszerének kialakításába, fejlesztésébe szólt bele...

 

KLING PÉTER
a Munkaügyi Fórum munkabiztonsági és tűzvédelmi szakértője

 

  • 2006-ban megválasztották a Munkabiztonsági és Foglalkozás-egészségügyi Szövetség (Mufosz) elnökségi tagjának;
  • nála szerezhető be a legtöbb faipari gépkönyv, és a veszélyes gépek zárhatóságának megoldására is felkutatott egy olcsó és egyszerű eszközt...

 

HAJDU ZOLTÁN
a Munkaügyi Fórum értékesítési szakértője

 

  • 15 éves eredményes nemzetközi média értékesítési tapasztalat;
  • 5-12 fős multinacionális csapat vezetési gyakorlat;
  • 2 éves tranzakcióanalízis képzés;
  • 2 éves HRcég vezetési tapasztalat;
  • MTV és Comedy Central csatornák magyar nyelvű elindítása. VIVA TV, Music TV, VH1, Spektrum és Comedy Central csatornák sikeres disztribúciós értékesítése és 15-30 %-os éves növekedésű kereskedelmi bevételek elérése;
  • The Economist-ban a Hungarian Economic Review három évig tartó sikeres ország image építő PR kampány minisztériumokkal és nagyvállalatokkal történő megvalósítása;
  • A Yahoo! Kelet Európai értékesítési stratégiájának kidolgozása, értékesítési szervezetének felépítése és irányítása...
Ugrás a lap tetejére
SZÁLLÍTÁSI - ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK | ADATVÉDELMI NYILATKOZAT | IMPRESSZUM | GARANCIA |
 
Copyright © All right reserved 2010
munkaugyiforum.hu | infoplaza.munkaugyiforum.hu Infopláza Infopláza