Hogyan vegyek ki pénzt a társas vállalkozásomból?

(Fata László)

Különszám kisvállalkozások tulajdonosainak, vezetőinek, akik kevés adóval mégis legálisan szeretnének jól felhasználható juttatásokat kivenni a cégből.

 

 

 

 

 

Három kérdés, amellyel eldöntheti, hogy Önnek szól-e ez a Különszám:

  1. Ön társas vállalkozásban dolgozik (bt, kft., egyéni cég…), melynek személyesen közreműködő tagja.
  2. Van vagy 2013-ban lesz olyan pénz a cégkasszában, amit Ön szívesen felhasználna saját céljaira?
  3. Elege van az illegális trükközésből, de mégsem szeretne feleslegesen sok adót fizetni?

Ha 3 igennel válaszolt, akkor érdemes továbbolvasnia, ellenkező esetben ez a Különszám nem Önnek szól!

Sokan törik a fejüket azon, miként tudnak a cégben lévő pénzből a legtöbbet felhasználni, és a legkevesebbet adózni úgy, hogy ne kelljen nyugtalanul aludniuk.
Ha bért fizetünk magunknak, akkor a legkedvezőbb feltételek mellett is kb. annyit utalnunk az Adóhivatalnak, mint, amit mi kapunk.
Van ennél jobb!

Ha Erzsébet utalványt vagy SZÉP Kártyát ad magának társas vállalkozás személyesen közreműködő tagjaként, akkor a kedvezményes 35,7 % adóval 200.000 Ft-ból 147.000-et elkölthetne. Persze ehhez be kell tartani a juttatások kiadásához szükséges összes dokumentációs kötelezettséget.

A Különszámból a SZÉP Kártya és az Erzsébet utalvány alkalmazása mellett megismeri:

  • Mind a 6 közkedvelt juttatásfajtát, amit a társas vállalkozások személyesen közreműködő tagjai is kihasználhatnak. Így kiválaszthatja az összeset, ami jó lesz kifejezetten az Ön számára.
  • Minden juttatásfajtához megismeri a pontos törvényi hátteret, így azt is tudni fogja, melyik juttatásokat veheti akkor is igénybe, ha már máshonnan kapott ilyet.
  • Mind a 6 juttatásfajta elköltési módját, hogy leegyszerűsítsem a választását.
  • Az adminisztrációs feladatokat a nyilatkozatoktól a megrendelésen át a kiosztásig. Ráadásul a teljes cégen belüli adminisztrációt le tudja bonyolítani a Különszámban bemutatott 2 minta dokumentumon. (Gondoljon csak bele egy szakértő, vagy az Ön ügyvédje mennyiért készítene el Önnek egy szabályos nyilvántartó és nyilatkozati lapot!?)

Mennyibe kerül, hogy az 200.000 Ft-ból nem kb. 102.000-et, hanem 147.000 Ft-ot használhat fel?

Nagyon nehéz volt a Különszámhoz jó árat gyártani.
Általában a Cafeteria TREND magazint gyakran éri az a vád, hogy drága. Drága a többi újsághoz képest. Tényleg 1.500 Ft-ért már vastag újságokat kapni DVD melléklettel vagy ajándék strandpapuccsal.
Ha azonban a teljesen legális, szabályos több mint 45.000 Ft megtakarítást nézzük, akkor ugye az megvalósításért érdemes lenne, mondjuk 5.000 Ft-ot fizetni.

A Különszám ára így 5% ÁFÁ-val 3.150 Ft (a postázás költségét pedig mi fizetjük).

Az Ön összes költsége ez a 3.150 Ft. (tartalmazza az 5% ÁFÁ-t és a postázási költséget)
Ezt akkor is érdemes kifizetnie ezért az kiadványért, ha most csak 20.000 forintnyit használ ki a juttatásokból, hiszen ebből a 20.000-ből 14.700-at elkölthet, míg bérszámfejtve mindössze 10.200 forintot.

(Figyelem! A Különszám 12 oldalon tartalmaz minden szükséges információt, mintadokumentumot. Van, aki külön örül, hogy ilyen tömören kapja meg a szükséges tudást, mások szívesebben olvasnák ezt hosszabban.)

A Különszám Önnél marad GARANCIA

Ha Ön megkapja a Különszámot, és kiderül, hogy nem hasznos az Ön számára, akkor egyszerűen írjon egy e-mail a munkatársamnak a jusztina.dani@cafeteriatrend.hu e-mail címre, és mi minden kérdezősködés nélkül visszautaljuk az árát.
Önnek nem lesz semmi más dolga, még a kapott Különszámot sem kell visszaküldenie!

Fontos! A terméket a Cafeteria Trend Kft. küldi el Önnek. A Munkaügyi Fórum kizárólag a kiadványhoz kapcsolódó tájékoztatás közvetítője, a megrendelések feldolgozásával, teljesítésével, számlázásával illetve a kiadvány tartalmával kapcsolatos felelősséget nem vállal. Bármilyen probléma esetén készséggel állunk rendelkezésre elérhetőségeinken.


 

Kitől fogsz foglalkoztatással kapcsolatos tanácsot kapni?

Tudom, hogy az öndicséret gyalázat, ezért szándékosan kihagyom a fényezést, de úgy vélem, hogy egy racionális döntés meghozatalához, tudnod kell, hogy kivel fogsz együtt dolgozni.
Néhány adat:

 

ERZSE TIBOR
a Munkaügyi Fórum munkaügyi szakértője

 

  • Már több mint 200 vállalat döntött úgy, hogy Tibor tudása és tapasztalata elengedhetetlen a munkaügy akadálymentes működéséhez;
  • Közel 50 vállalat érzi úgy, hogy biztosabb a piaci helyzete, ha Tibor folyamatosan együttműködik;
  • Közel 6000 vállalkozó, könyvelő és Hr-es döntött úgy, hogy folyamatosan elolvassa Tibor anyagait, hírleveleit;
  • Több közismert média (hrportal.hu, ugyvezeto.hu ...) gondolja úgy, hogy Tibor publikációjával értékesebb és nézettebb lesz a saját oldala;
  • Több szakmai szövetség tekinti Tibort a munkaügyi tanácsadójának, mint:
    - Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége;
    - Kereskedők Vállalkozók Budapesti Szakszervezete;
    - Magyarországi Rendezvényszervezők Szövetsége;
    - Magyar Könyvelők Országos Egyesülete ....

 

KELKÓ TAMÁS
a Munkaügyi Fórum HR-es szakértője

 

  • Több mint 15 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik;
  • Több mint 300 ügyfélnek dolgozott eddig;
  • Több mint 5.000 állásinterjú levezetése áll mögötte (értékesítő és vezető kiválasztás területen);
  • Több mint 3.000 teszt kiértékelését végezte el;
  • Tréningezi és konferenciákon oktatja a HR-eseket, több közismert tréningje alapműnek számít a Hr szakmában...

 

FATA LÁSZLÓ
a Munkaügyi Fórum Cafeteria szakértője

 

  • cégvezetőknek, más cégek tanácsadóinak tanítja szemináriumain a cafeteria szabályzatírást;
  • a "Cafeteria barkácskészlet" című könyv írója;
  • a Cafeteria TREND szakmai magazin írója, szerkesztője;
  • a Cafeteria net országos hálózatának 9 tanácsadóját készítette fel a cafeteria tanácsadói feladatokra (munkájukat folyamatosan támogatja);
  • egyetemeken, főiskolákon, HR rendezvényeken ad elő meghívott vendégelőadóként (PTE, BME);
  • eddig 71.259 dolgozó cafeteria rendszerének kialakításába, fejlesztésébe szólt bele...

 

KLING PÉTER
a Munkaügyi Fórum munkabiztonsági és tűzvédelmi szakértője

 

  • 2006-ban megválasztották a Munkabiztonsági és Foglalkozás-egészségügyi Szövetség (Mufosz) elnökségi tagjának;
  • nála szerezhető be a legtöbb faipari gépkönyv, és a veszélyes gépek zárhatóságának megoldására is felkutatott egy olcsó és egyszerű eszközt...

 

HAJDU ZOLTÁN
a Munkaügyi Fórum értékesítési szakértője

 

  • 15 éves eredményes nemzetközi média értékesítési tapasztalat;
  • 5-12 fős multinacionális csapat vezetési gyakorlat;
  • 2 éves tranzakcióanalízis képzés;
  • 2 éves HRcég vezetési tapasztalat;
  • MTV és Comedy Central csatornák magyar nyelvű elindítása. VIVA TV, Music TV, VH1, Spektrum és Comedy Central csatornák sikeres disztribúciós értékesítése és 15-30 %-os éves növekedésű kereskedelmi bevételek elérése;
  • The Economist-ban a Hungarian Economic Review három évig tartó sikeres ország image építő PR kampány minisztériumokkal és nagyvállalatokkal történő megvalósítása;
  • A Yahoo! Kelet Európai értékesítési stratégiájának kidolgozása, értékesítési szervezetének felépítése és irányítása...
Ugrás a lap tetejére
SZÁLLÍTÁSI - ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK | ADATVÉDELMI NYILATKOZAT | IMPRESSZUM | GARANCIA |
 
Copyright © All right reserved 2010
munkaugyiforum.hu | infoplaza.munkaugyiforum.hu Infopláza Infopláza